More Threads

0 Zein, you are not the king. No one ever agreed to it. 0 Zein, you are not the king. No one ever agreed to it. 0 Zein, you are not the king. No one ever agreed to it. 0 Zein, you are not the king. No one ever agreed to it. 0 Zein, you are not the king. No one ever agreed to it. 0 Zein, you are not the king. No one ever agreed to it. 0 Zein, you are not the king. No one ever agreed to it. 0 Zein, you are not the king. No one ever agreed to it. 0 Zein, you are not the king. No one ever agreed to it. 0 Zein, you are not the king. No one ever agreed to it. 0 Zein, you are not the king. No one ever agreed to it. 0 Zein, you are not the king. No one ever agreed to it. 0 Zein, you are not the king. No one ever agreed to it. 0 Zein, you are not the king. No one ever agreed to it. 0 Zein, you are not the king. No one ever agreed to it. 0 Zein, you are not the king. No one ever agreed to it. 0 Zein, you are not the king. No one ever agreed to it. 0 Zein, you are not the king. No one ever agreed to it. 0 Zein, you are not the king. No one ever agreed to it. 0 Zein, you are not the king. No one ever agreed to it. 0 Zein, you are not the king. No one ever agreed to it. 0 Zein, you are not the king. No one ever agreed to it. 0 Zein, you are not the king. No one ever agreed to it. 0 Zein, you are not the king. No one ever agreed to it. 0 Zein, you are not the king. No one ever agreed to it. 0 Zein, you are not the king. No one ever agreed to it. 0 Zein, you are not the king. No one ever agreed to it. 0 Zein, you are not the king. No one ever agreed to it. 0 Zein, you are not the king. No one ever agreed to it. 0 Zein, you are not the king. No one ever agreed to it. 0 Zein, you are not the king. No one ever agreed to it.

Well, he's been banned

All his threads from other forums are gone, so it's safe to say that Benedict McQuarrie has been banned. That's gotta be record of some kind since he was only on here for like two days.
Alex M.
06-13-2013 02:52 PM

Thread Replies

Please log in to participate in this forum.

Sean Gall

Sean Gall

YOu guys, get a life, cuz if this is it, yikes...

Jun 13 - 07:07 PM

Bazooka Jew

Bazooka Jew

zippy bap boop dee doop bop bow CUS I'M DA SCAAAAAAT MAAAAAN.

Dis is a cause for celebration!

Jun 13 - 03:03 PM

OG Cutler

Cutler's 5th Account

Bring me cotton. jk

Jun 13 - 03:05 PM

Bazooka Jew

Bazooka Jew

...

Jun 13 - 03:06 PM

Face Nyland

Face Nyland

Lol I flagged at least 4 dozen of his posts.

Jun 13 - 02:55 PM

OG Cutler

Cutler's 5th Account

He didn't even make it to the weekend!

Jun 13 - 02:57 PM

Alex M.

Hipster Elitist Maverick

I saw that he got one of your posts deleted and then after I hit "refresh", his thread was gone.

Jun 13 - 02:57 PM

Face Nyland

Face Nyland

He got one of mine deleted? Lol

Jun 13 - 02:59 PM

Alex M.

Hipster Elitist Maverick

Yeah, it was "Later, faggot. You'll be gone by the weekend." He said he was gonna flag it and then he did it and was banned.

Jun 13 - 03:01 PM

Face Nyland

Face Nyland

Lmao I love this website.

Jun 13 - 03:03 PM

OG Cutler

Cutler's 5th Account

I thought you deleted that

Jun 13 - 03:03 PM

Alex M.

Hipster Elitist Maverick

No, I saw that someone was flagging it because it said, "flag spam (3)" and then "flag spam (4)" after I hit refresh.

Jun 13 - 03:04 PM

OG Cutler

Cutler's 5th Account

That means he has more than 1 account!

Jun 13 - 03:06 PM

Alex M.

Hipster Elitist Maverick

Also means that Chase has more than one account...

Jun 13 - 03:07 PM

Alex M.

Hipster Elitist Maverick

If he flagged all of Benedict's posts by himself, that is.

Jun 13 - 03:09 PM

Bazooka Jew

Bazooka Jew

I have more than one account...

Jun 13 - 03:09 PM

OG Cutler

Cutler's 5th Account

How?

Jun 13 - 03:10 PM

Alex M.

Hipster Elitist Maverick

How what?

Jun 13 - 03:11 PM

Bazooka Jew

Bazooka Jew

It's easy. Make up some bullshit emails and there ya go! Multiple accounts! They can be handy in certain situations...

Jun 13 - 03:11 PM

OG Cutler

Cutler's 5th Account

No, I made that comment before you commented that second part, Alex. I just refreshed it.

Jun 13 - 03:14 PM

Face Nyland

Face Nyland

I did flag all of Benedict's post. The only other account I have is a faux Carlos Lo account that I created to get rid of Chase Nyland Jiden.

Jun 13 - 03:26 PM

Alex M.

Hipster Elitist Maverick

He was amusing, though. I laughed at a lot at his stupidity.

Jun 13 - 03:59 PM

President Pedro

President Pedro

Two days? I thought he signed up this morning.

Jun 13 - 02:55 PM

Alex M.

Hipster Elitist Maverick

No, we were dealing with him yesterday.

Jun 13 - 02:55 PM

President Pedro

President Pedro

Shit that still has to be a record Carlos Lo lasted more than a week.

Jun 13 - 02:57 PM

Alex M.

Hipster Elitist Maverick

Carlos Lo lasted a couple of months. I don't know why they didn't ban him his second day as well.

Jun 13 - 02:59 PM

OG Cutler

Cutler's 5th Account

The longest troll is Movie 43. He still isn't banned.

Jun 13 - 03:02 PM

Alex M.

Hipster Elitist Maverick

He's not really worth banning. He's just kind of forgettable.

Jun 13 - 03:06 PM

OG Cutler

Cutler's 5th Account

He is on my friends list (Jay Catler)

Jun 13 - 03:09 PM

OG Cutler

Cutler's 5th Account

Trolls are becoming more abundant and less popular. Remember when I was the only troll on Oblivion and 42. I was the one who started this whole Troll War thing. Now, its outta control

Jun 13 - 02:59 PM

Alex M.

Hipster Elitist Maverick

Yeah thanks, dick...jk

Jun 13 - 02:59 PM

Face Nyland

Face Nyland

Yeah, way to go lol.

Jun 13 - 03:26 PM

Mike Myres

Mike Myres

Controll? Ok that was bad. Doh!

Jun 13 - 03:38 PM

Alex M.

Hipster Elitist Maverick

I must've missed something, because I didn't get the joke (other than the "Doh!" part).

Jun 13 - 03:53 PM

President Pedro

President Pedro

Damn this site needs to get its shit together.

Jun 13 - 03:01 PM

OG Cutler

Cutler's 5th Account

He didn't even make it to the weekend! Damn, RT is cracking down on these trolls

Jun 13 - 02:54 PM

Alex M.

Hipster Elitist Maverick

Yeah, why did it take them this long to finally get cracking? We dealt with Geordie Newlands and Matthew Preston for months.

Jun 13 - 02:56 PM

OG Cutler

Cutler's 5th Account

Atleast they got bored.

Jun 13 - 03:01 PM

Find us on:                     
Help | About | Jobs | Critics Submission | Press | API | Licensing | Mobile