The Number One Girl - Movie Reviews - Rotten Tomatoes

The Number One Girl Reviews

Page 1 of 2
½ December 2, 2016
Worst...movie...ever. I have seen some bad movies and even then I have found something of redeeming value to watch them. This movie has absolutely zero redeeming value. I do not consider attractive women a redeeming value for a movie considering you can literally google "attractive women" and have hours of entertainment without having to torture yourself with crappy acting/directing/choreography (i.e. pretty much anything in a movie). The only people that should be buying this movie are those that want to torment someone they hate by gifting it to them.
March 23, 2011
Worst Vinnie Jones film I have ever seen AVOID!!!
½ March 17, 2011
Ha ha ha!
Half star for effort, and the guts to even consider going through with this film in the first place!
I mean, I'VE not done a feature film.
½ September 7, 2010
Oh dear it's bad. Very cringeworthy all round. Poor story to begin with but even poorly executed with bad direction, acting and what is up with the cheesy music? It sounded like I was watching a porn film at times. There was one saving grace to this film however and that was Mr Miyagi from Karate Kid. Top fella!
Super Reviewer
December 11, 2009
Decent drama/ganster would be more suitable for 'crime drama' night on Television and more suited to a generation thats not interested in high tech Hollywood wizardry. Its a bit like days of our lives meets Steven Seagal.
½ September 14, 2009
its that shite that if vinnie jones wasnt in it i would have seriously debated turning it off, damn there is no rating less than half a star otherwise id giv it fuk all!!!!!!!!!!!
July 25, 2009
THIS FILM IS 100% CRAP. It has all the class of a cheap porno. I sadly had this DVD given to me as a present and have lost an hour en a half of my life I will never get back.
½ October 24, 2008
A rancid, putrid, fetid turd of a movie. My boss asked me to watch this and warned me it was terrible. But it was SO bad I considered resigning.
September 24, 2008
this is the worst film i have ever seen. crap acting crap script with a dodgy plot.
½ September 21, 2008
Truly the biggest pile of shit I have ever had to sit through! Utter crap!!!!
½ July 25, 2008
Truly one of the worst movies ever made,so bad...where do i start,terrible wooden acting,a plot that is laughable at best,a terrible leading actor...poor vinnie looked humiliated to be there,the only good bit,the incredibly sexy olivia lee turns up for about 2 seconds..a horrendous film
½ June 24, 2008
This disaster of a movie had only one good thing going for it, THE END!! The martial arts action was mediocre at best and the pace makes you want to fast forward to the unsatisfying final battle. Unless you have a sudden urge to watch a character that is obviously and poorly ripped off from MORTAL KOMBAT's Johnny Cage character, avoid this stinker at all costs!!
½ June 4, 2008
The worst movie I have seen in recent history. I can't remember a movie that was a bigger waste of my time. Oh man, this movie is a crap-fest. No way Jose, don't even consider watching this movie for any reason ever.
Super Reviewer
May 12, 2008
this is so bad, really bad acting, vinnie jones, who is good at hard men, is terrible here, some bad directing decisions, and a voice over that is just embaressing to listen to, for those action fans who know nothing about film or taste only
May 11, 2008
I turned this off after 15 minutes. This was due to the fact that Tony Schiena's wooden acting from was making me want to be deaf and blind.
½ April 7, 2008
I never 4ort id say this cos i think Vinnie Jones is gr8 but plz do not watch this film, it's crap, the acting is poor the story is shit and the worse bit is i paid £10 4 it.
the best thing u could do is get ur £10 buy a pot of pant, pant a wall and watch it dry.
½ March 31, 2008
Most. Incompetent. Film. Ever. Period.
February 24, 2008
Women in Bikinis and Vinnie jones beating people up. Sounds good. WAS NOT THO. After what half an hour of actionless, introductions of poorly written sideline characters it then trys for a mortal combat beat your way to the big boss story. But no character have any sympathy and Vinnie falls for the classic move in a fight movie of having a hand gun and needing to shoot someone at point blank range. As overused as leaving Bond in a deadly situation and not supervising. Vinnie, punch the guy in the neck that said do this film.
½ February 17, 2008
worst film seen this year.
Page 1 of 2