Nataliej1602's Movie Ratings - Rotten Tomatoes

Movie Ratings and Reviews

The Santa Clause

Love The Santa Clause Movies!

Twister
Twister(1996)

1 of my all time favorites

Deep Impact
Deep Impact(1998)

love this movie soooo much!

Sin City
Sin City(2005)

really good cant wait for the sequal!

Blade: Trinity

loved it especially cos ryan reynolds is in it!

Donnie Darko
Donnie Darko(2001)

absolutly amazing!! cant believe ive had it this long and jst watched it now!!! brilliant!

Cheaper by the Dozen 2

love it brilliant and funny movie!!!!

Supercross
Supercross(2005)

hot actors in it lol

Armageddon
Armageddon(1998)

sooooo good!! luv it!

Bubble Boy
Bubble Boy(2001)

love this movie sooooo much!!!

Jack Frost
Jack Frost(1998)

the most beutiful and sad childrens movie even my personal favorite!!

The Descent
The Descent(2006)
½

really good very scary i watched it wit a big group of people n we were all screaming our heads of lol.

What a Girl Wants

love it sooo good!!! love oliver james!!

The Girl Next Door

love it love it love it!!

Eurotrip
Eurotrip(2003)

one of the funnyest films ive ever seen!!!

The Fog
The Fog(2005)

quite good but weird!!

Mean Creek
Mean Creek(2004)

love it!!! scott mechlowicz hottie!!

Cry Wolf
Cry Wolf(2005)

very good film a brain teasing story.

Charlie and the Chocolate Factory

hate it the original was wayyyyy better

Aquamarine
Aquamarine(2006)

i liked this movie its cute!

A Walk to Remember

favorite film of all time amazing!!!!

The Notebook
The Notebook(2004)

this is 1 of my favorite movie soo romantic and beautiful.

High School Musical

im in love wit this film its my favorite movie!!!!!!!!

Final Destination 3
½

this movie is really good some gross deaths...

Yours, Mine & Ours

love this movie got it shipped 2 me from america i wanted 2 see it tht bad lol

Harry Potter and the Goblet of Fire

love it the best harry potter film so far. was cryin when cedric died boohoo!

Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest
½

saw it in the cinema on saturday wit my friend it was really good but i liked the first 1 better. the squid people were gross lol

13 Going on 30

such a good film so funny

Blue Crush
Blue Crush(2002)

love this movie soooooooo much watched it so many times!!

Flightplan
Flightplan(2005)

slow to start but over all very good